Cara Mudah Tanam Taugeh

4 Cara Mudah Tanam Taugeh Youtube

Mudah je rupanya mak-mak boleh tanam sendiri taugeh di rumah. hanya gunakan periuk pengukus dan syaratnya pelu siram air 4 kali sehari serta disimpan tempat gelap. tiga hari cara mudah tanam taugeh semai, dah boleh dituai. malah taugehnya juga rangup,segar, manis, serta tahan lebih lama. paling penting bebas bahan pengawet serta baja kimia. Hasilkan sendiri taugeh dengan menggunakan botol. tanpa menggunakan bahan kimia. 4 hari sahaja untuk hasilkan tauge. panduan bertulis di ashrafshuib. com. 21 ogos 2019 taugeh sejenis sayur simple yang boleh dimakan mentah ataupun dimasak. harganya murah berbanding dengan harga sayur yang lain. Sep 20, 2018 mudah je rupanya mak-mak boleh tanam sendiri taugeh di rumah. “ni cikpooja share pulak cara-cara nak buat taugeh homemade yea (tak .

Rupanya Senang Betul Tanam Taugeh Sendiri Di Rumah Lagi

Mar 31, 2020 hari ni, impiana nak kongsikan cara tanam taugeh dari facebook biji benih sayuran bunga herba dan baja yang lebih mudah untuk . Cara yang sangat mudah dan semua orang boleh buat, tidak perlu pengetahuan mendalam tentang ilmu pertanian dan yang paling penting sekali sangat menjimatkan. tips ini sesuai untuk anda yang suka memasak atau memasak dalam kuantiti yang banyak. sekurang-kurangnya sudah boleh menjimatkan sedikit dari pembelanjaan. Cara tanam taugeh ini kg ambil dari fb cara mudah tanam taugeh uzma hana. jom kita tengok langkah-langkahnya. hanya menggunakan botol oren f&n atau mineral saja. lepas ni jangan buang lagi botol-botol plastik tu sebab ada kegunaannya. Cara mudah buat tauge di rumah duration: 9:25. afna hidroponik 382,100 cara menanam taugeh paling mudah duration: 9:53. ray's vlog 61,054 views. 9:53. how to grow shallots (small red.

Cara Mudah Tanam Taugeh
Cara Mudah Tanam Taugeh Di Rumah Lepas 4 Hari Dah Boleh

Taugeh Botol Youtube

20 sep 2018 mudah je rupanya mak-mak boleh tanam sendiri taugeh di cara mudah tanam taugeh rumah. “ni cikpooja share pulak cara-cara nak buat taugeh homemade yea (tak . Cara mudah tanam taugeh |siapa suka makan taugeh? kita geng kalau korang suka makan taugeh. oleh sebab semua barang kering dan basah naik harga, adalah lebih baik kita bercucuk tanam sendiri kan. jangan buat alasan tinggal di flat tiada tempat untuk menanam sayur. Puas hati dapat tanam taugeh dengan cara yang mudah di rumah. paling penting kebersihan terjamin. happy dapat hasil taugeh yang segar macam ni walaupun saiz ada besar kecil. lagipun kalau beli taugeh, fiza suka beli taugeh yang tak direndam tu. beli taugeh yang dah ditoskan air. so boleh tahan lama.

Taugeh memang sedap dicampur dalam mee goreng, buat masak lemak putih atau ditumis begitu sahaja. sempena perintah kawalan pergerakan ni, banyak masa di rumah boleh buat aktiviti tanam taugeh sendiri dengan anak-anak. caranya mudah je, tiga hari semai dah boleh tuai hasilnya. malah taugehnya juga rangup,segar, manis, serta tahan lebih lama. 8 mei 2020 kalau search di google ada banyak cara tanam taugeh. tapi saya cuba buat dengan cara paling mudah!. hanya perlukan ice box, biji kacang . Apr 10, 2018 cara tanam tauge. mungkin ramai dah tahu cara tanam tauge memang mudah dari kacang hijau. tapi mungkin tak ramai yang tahu cara nak .

Cara Tanam Taugeh Mudah Di Rumah Lebih Bersih Dan Segar

Aug 21, 2019 taugeh sejenis sayur simple yang boleh dimakan mentah ataupun dimasak. harganya murah berbanding dengan harga sayur yang lain. More cara mudah tanam taugeh images. Taugeh merupakan antara sayur yang mendapat sambutan di pasaran. bukan sahaja rasanya yang rangup dan enak, taugeh juga sangat sesuai untuk dimasak menu yang pelbagai. bukan itu sahaja, taugeh sebenarnya sangat bagus untuk para wanita. pengambilan taugeh untuk kaum wanita sangat bagus kerana dapat mengelakkan dari kanser payudara dan kurang sakit ketika haid. Mungkin ramai dah tahu cara tanam tauge memang mudah dari kacang hijau. tapi mungkin tak ramai yang tahu cara nak dapatkan hasil tauge yang gemuk dan elok. tak susah pun sebenarnya. yang penting, boleh dapat hasil yang segar dan bersih. berikut adalah cara tanam tauge mudah yang dikongsikan oleh puan junainah sahrudin. rupanya senang betul

19 okt 2019 tanam taugeh sendiri? bunyi macam susah tapi sebenarnya cukup mudah je. belanja pun tak saya share cara yg paling senang. utk semai . 10 apr 2018 cara tanam tauge. mungkin ramai dah tahu cara tanam tauge memang mudah dari kacang hijau. tapi mungkin tak ramai yang tahu cara nak .

Cara mudah tanam taugeh di rumah, lepas 4 hari dah boleh goreng! by anis affandi. posted on september 21, 2017. 484. shares. taugeh merupakan antara sayur yang mendapat sambutan di pasaran. bukan sahaja rasanya yang rangup dan enak, taugeh juga sangat sesuai untuk dimasak menu yang pelbagai. bukan itu sahaja, taugeh sebenarnya sangat bagus. Cara mudah tanam taugeh di rumah, lepas 4 hari dah boleh goreng taugeh merupakan antara sayur yang mendapat sambutan di pasaran. bukan sahaja rasanya yang rangup dan enak, taugeh juga sangat sesuai untuk dimasak menu yang pelbagai. bukan itu sahaja, taugeh sebenarnya sangat bagus untuk para wanita. pengambilan taugeh untuk kaum wanita sangat bagus 24 mac 2020 taugeh memang sedap dicampur dalam mee goreng, buat masak lemak putih atau ditumis begitu sahaja. sempena perintah kawalan .

Oct 19, 2019 tanam taugeh sendiri? bunyi macam susah tapi sebenarnya cukup mudah je. belanja pun cara mudah tanam taugeh tak saya share cara yg paling senang. utk semai . Apr 12, 2017 mudahnya tanam taugeh dalam kotak terpakai. 9 langkah untuk anda ikut. 16. 2k16,151 dan inilah cara dan langkah mudah tersebut:.

Komentar